Skit!!!

Idag är en rutten jävla skitdag!!!

Jag vaknade tidigt av migrän och låg och spydde i några timmar. Då bestämde jag mig för att sälja min rassle-biljett till Simon, eftersom jag ändå inte va bra.

Sen har dagen bara varit så himla tråkig! Även om jag blev bra i mitt huvuvd så har jag ändå inte haft ett skit att göra.

Och nu när Simon kom för att hämta sin biljett blev jag så himla ledsen! Dom var så taggade och skulle ha så himla kul. Själv skulle jag bara få sitta här hemma...
Jävla pappa som aldrig kan ta Lufsen! Jag var beredd på att åka hem till svedala med Lufsen för att lämna honom där hos pappa, och sen åka upp hit igen så jag kunde gå på rassle. Men nä, pappa håller på att måla om i ett rum, och alla fönstergavlar så Lufsen kunde ju inte vara där o förstöra. Som om Luffe skulle göra det? Rummet som blir omålat är mammas o pappas sovrum och där är aldrig Lufsen. Och fönstergavlarna?! Ska Lufsen hoppa upp på fönstret eller?
Jag är så otroligt ledsen, arg och besviken!!!

Ibland känns det som om det är såååå mycket problem med att passa Lufsen, medan dom gärna hjälper till med barnbarnen. Ja men förlåt att jag inte har skaffat barn då utan en hund istället. Och jag lovar att ni ska få slippa passa både hund och mina framtida barn eftersom det är så jobbigt.




Fan vad arg jag är!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0