tankar...




funderar starkt på att flytta hem till skåne igen. jag har nog inte mer här att hämta.
fast det är sjukt svårt att få lägenhet i malmö, och för att inte tala om svedala. Dessutom är det sjukt dyrt!

Tankarna snurrar runt. Vet varken in eller ut, upp eller ner.

Är jag redo att ge upp, kasta in handduken? Jag har bott här i snart ett helt år.
Det har varit en fantastiskt år med nya vänner, kärlek och mognad. Men också en del motgångar och tårar.
Som livet ska va antar jag.


Torsås är underbart fint. Det är nära till både skog och hav. Jag hade lätt kunnat fortsätta bo här, skaffa hus med tomt som Lufsen hade kunnat springa runt på.
Men jag känner mig alldeles för ensam här...
Jag undrar lite hur jag kan vara så osynlig när alla ändå känner alla.
Dom jag känner här träffar jag endast när det är fest eller något sådant. Annars verkar jag inte duga. Ja så känns det i alla fall.


Jaja, nu ska jag inte vara så negativ.
Har haft en skön eftermiddag/kväll nere vid dalskär. Lufsen har badat. Han ville verkligen inte gå upp när det var dags att gå hem. Jag kallade på honom, han kom upp snabbt men spang tillbaks ner i vattnet igen. Jättesvårt att få tag i honom. Hihih, han är för söt! Och publik fick han! Många som stanna och tyckte han var så söt och rolig i vattnet. Och det är han ju! Jag är världens stoltaste matte =)


Nu blir det lite teve, sen blir det sängen.


Puss haj







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0