Veckan som gått


Jag är dålig på att blogga. Glömmer det så ofta.

I måndags tog jag och Lufsen tåget ner till skåne. Lite jobbig resa då 1: Lufsen vägrade bajsa innan och låg sen och fes hela tågresan 2: Tåget var fullt så första biten fick jag stå...
Men till sist rullade vi in på Malmö Centralstation och jag kunde andas ut och Lufsen kunde lägga ett skitstort lass skit. Kvällen spenderades hemma hos föräldrarna. Mys!

Tisdagen skulle jag då äntligen få träffa Emmas pojkar som "tävlar" om Emmas kärlek. (Ensam Mamma Söker)
Vilka sötnosar. Blir fan avundsjuk. Vill också ha en massa godingar som gör allt för mig!

Onsdagen var en jätterolig dag/kväll/natt, men då jag inte får avslöja något så skriver jag inte mer om det!

Torsdagen var jag väldigt trött! Sov till 16.00. Då tyckte mamma att det räckte och gick och väckte mig. På kvällen blev det lite god mat och kubb med familjen.

Fredagen var mys! Först stack vi alla in till stan (underbara sommarstaden Malmö!). Lina, Daniel, Tilda, Anton, Emma och Vilde gick till folkets park medan jag och mamma gick och shoppa. Det blev lite kläder, paket till systersönerna och ett tält jag ska ha på rassle. Perfekt!
Sen åkte jag hem till lilla Svedala för att göra mig i ordning för att sen sticka in till stan igen och träffa sötaste Lisa. Vi stack på en fest och hade trevligt, sen stack vi ut på möllevångsfestivalen och satt på en filt i Jesus-parken och drack vin och käka pizza hela natten. Mycket kul!

Idag var det kalas för fina Theo som fyller 6 år på måndag, och hans lillebror Elias som fyllde 2 år för nån vecka sen. Det blev god mat, lek och bus. Tyvärr har jag haft sjukt ont i magen hela dagen så jag vek mig av smärtor lite då och då och var kanske inte så pigg på att springa runt och busa med barnen. Men kul var det att sitta och titta på dom. Dessa små och stora barn som leker, leker och leker. Älskar er Elias, Vilde, Tilda, Theo och Anton!!!

Imorgon blir det en heldag med André. Är det fint väder kanske det blir stranden, eller en tur i skogen. Kvällen blir det nog tv-spel som både han och jag älskar! =)

Nu sitter jag här och skriver samtidigt som jag lyssnar om och om igen på en fiiin låt som säger så mycket.
Den kommer här:



Lady Antebellum - Need you now

Picture perfect memories,
Scattered all around the floor.
Reaching for the phone cause, I can't fight it any more.
And I wonder if I ever cross your mind.
For me it happens all the time.

It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now.
Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now.
And I don't know how I can do without, I just need you now.

Another shot of whiskey, can't stop looking at the door.
Wishing you'd come sweeping in the way you did before.
And I wonder if I ever vross your mind.
For me it happens all the time.


It's a quarter after one, I'm a little drunk,
and I need you now
Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now.
And I don't know how I can do without, I just need you now

Yes I'd rather hurt than feel nothing at all.
It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now.
And I said I wouldn't call but I'm a little drunk and I need you now.
And I don't know how I can do without, I just need you now.
I just need you now.
Oh baby I need you now.








Nu blir det sängen! God natt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0