sömnlös...

Efter att börjat med min nya medicin har jag haft sömnproblem. Flera nätter i rad har jag gått runt i min lägenhet med ryckningar i kroppen. Jag har omöjligt kunnat slappna av, vilket har innebärt att jag inte kunnat somna.
I natt somnade jag vid 6. Hade tvätttid kl. 7 men lät mig sova till 9. Sen har jag varit igång hela dagen. Känner mig speedad och inte alls trött.
Och så här har det varit flera nätter nu. Max tre timmar per dygn sover jag. Det är hemskt!!!!

Idag har jag då som sagt tvättat. Tvättade alla textiler jag kunde komma åt - gardiner, överkast, soffklädsel, kuddar m.m.  Jätteduktig känner jag mig. Fast jag har ett värdelöst strykjärn... Skulle stryka mina gardiner innan jag hängde upp dem, men hur mycket jag än försökte så försvann inte skrynklorna. Så jag gav upp.
Istället tog jag tag i disken. Och nu sitter jag här.

Väntar på att höra något ifrån Erik. Ska äntligen träffas och prata idag. Är det tänkt alltså. Det var tänkt igår också egentligen. Men han kunde inte. Hoppas han får tid idag. Måste lösa detta. Jag kan inte gå och vänta på att han ska bestämma sig för vad han vill.

Nä, kanske man skulle gå och duscha och göra sig fin.
Återkommer kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0