Min födelsedag

Då har man fyllt 26 år... Inget jag direkt är glad över, känns mest jobbigt att bli äldre. Men det var en småmysig dag med scones och varm choklad med vispgrädde till frukost, fläskfilé till middag och semlor til efterrätt. Ville inte ha något besök, så det var bara mamma, pappa, lillebror och jag. Eller på morgonen var lillasyster och hennes son här också. Myspys!

Imorgon ska jag till sjukhuset i Lund. Ska kontollera mitt lilla hjärta, vilket jag gör nån gång vart tredje år, eftersom jag föddes med och opererades för hjärtfel som liten. Det ska nog gå bra, fast jag undrar om dom kan kolla hjärtat nu när det är i tusen bitar...

Efter sjukhuset ska jag till Eslöv för att hälsa på min storasyster och hennes underbara små söner! Det var jättelänge sedan jag var där, så det ska bli sååååå kul!!

Annars händer väl inte så mycket mer just nu. Har lite mer energi än innan, men vågar inte hoppas på det bästa. Så på tisdag eller onsdag blir det inläggning.


gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0