Länge sen sist.



Jag vet, jag är dålig på att blogga! Kanske för att jag mått dåligt en längre period nu, och då inte orkar göra särskilt mycket... Ingen lust till nåt, förutom dricka och festa. Glömma den jobbiga vardagen, leva i ett dimmigt rus utan bekymmer!


Annars har det inte hänt särskilt mycket. Hade lägenhetsvisning i tisdags. Två små söta tjejer som ska bo här. Dom tyckte lägenheten var sååååå fin! =) Så det var kul.

Annars, ja... Har en del att ta tag i den kommande veckan. Saker i lägenheten som måste lagas tex vattenkranen i köket, papper som ska fyllas i och skickas in till försäkringskassan, fixa intyg från psykolog och läkare och kanske börja packa så smått.

Ser verkligen fram emot att flytta till Malmö! Ska bli så skönt att komma ifrån den lilla hålan Torsås. Även om jag har träffat underbart folk där, som jag faktiskt kommer att sakna, så längtar jag verkligen därifrån!  Och jag längtar efter att få min egna lilla trädgård. Ska odla lite moroter och jordgubbar, och så ska jag skaffa grill så jag kan ha grillfester på sommaren! Myyyys!!!

Ja just det. I torsdags var jag på akademikliniken (plastikkirurgklinik) och talade med läkare om att fettsuga dubbelhakan. Och det gick jättebra, så den 25 jan ska jag opereras!!! Så himla kul!!! Läkaren var så himla proffsig och gick igenom allt, så är inte ett dugg orolig.

Är däremot lite orolig för något annat, men vad tänker jag inte skriva. Kanske senare, men inte nu.

Nu är det snart middag (är hemma hos mina föräldrar och det finns inget bättre än mammas mat!!!)

Imorgon blir det hem till min älskade André. Han kommer hem från Thailand och har köpt present till mig! Han är så snäll!!! <3  Men oj vad jag är svartsjuk på honom som har haft två härliga varma veckor. Han kommer vara brun som choklad, så jag kanske äter upp honom. Vi får se! =)

Puss o kram, ta hand om er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0