Blääää för mens!!!



Mens = mycket gråt, tröst med hjälp av sötsaker, huvudvärk, mensvärk, trött och yr. Inget kul alltså. När jag var yngre var jag 100 på att operera bort allt det kvinnliga i mig så att jag skulle slippa mensen. Men då blev jag alltid så himla dålig av mensen, hade blodbrist och kunde t.o.m svimma. Nu är det ju bättre. Ska väl vara glad för att man funkar som man ska...

Idag fick jag hem information om min operation. Nu börjar jag bli lite nervös. Men det ska bli så himla spännande!


Fan vad jag bara bölar idag.
Och jag fryser. Min lägenhet är kall, trots att jag har elementen på högsta temperaturen. Tror det är fönsterna som inte är täta.

Nu blir det en runda med Luffe, en cigg och sen ännu mer gott nerbäddad i soffan.


Ta hand om er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0