Påsken

Har varit lite dålig på att skriva. Sorry!

Har kommit hem till Torsås igen. Skönt att vara hemma!

I fredags var det fest hos Robin. Sjukt kul!!! Där var massor med folk och jag var på toppenhumör. Vi spelade något som kallas ölpingis. Det gällde att kasta en pingisboll i motståndarnas ölglas, ca. 10 st som man placerat som en triangel. Träffa man så fick dom dricka, missa man så hände inget. Men det gällde då att träffa så dom fick dricka en massa. Jättekul, och självklart var jag med i det vinnande laget! =)
Svinkul hade jag iallafall, så tack för en härlig kväll/natt!!!

Lördagen bjöd på en ensam men skön påskmiddag. Fast utan ägg =(  Alla ägg var slut i affären. Så det fick bli senapssill, räkor, majonäs och gott bröd. Jag åt så mycket så jag mådde illa.

Senare på kvällen var vi ett gäng som tog oss in till kalmar för att kolla när Dennis och hans bans spela på Krögers. Det var sjukt bra, och det blev en hel del dricka. Vi fortsatte sen kvällen på Bristo och dansade! =)
Tog nattbussen hem. Och där kom vi på att vi skulle fortsätta festa när vi kom hem. Så vi stack till Simon, som hade lite folk hos sig, och där satt vi sen hela natten. Tror jag kom hem halv 6.

Så det var en lyckad helg!!

Idag har jag bara slappat hos Lina, Daniel och älskade Tilda. Käkat tacos och haft mysigt.



Har saknat Erik otroligt mycket på sistonde. Hur fan ska jag komma över honom? Jag kan liksom inte tänka mig vara med nån annan... Det rent ut sagt äcklar mig att tänka så.
Jävla Erik!!!

Nu blir det film och sen sängen.
Godnatt








So forgive me but I've fallen, fallen for you
Please believe me, this was nothing I intended to do






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0