Lalalala


Jag tror det funkar nu faktiskt!
Men tyvärr funkar inte min diet så bra längre. Min mage är såååå svullen. Hoppas bara det är för att jag ska ha mens (och när kommer den egentligen? väntar och väntar).


Har duschat Lufsen idag. Och borstat borstat och borstat. Gissa om det var mycket päls som lossnade.
Sen fick jag städa hela badrummet, och när jag ändå var igång så storstädade jag hela lägenheten. Det tog tid, för jag är så äckligt nogrann. Kan sitta i flera minuter och gnugga på en fläck som man knappt ser, men som ändå tvunget måste bort!!! Fint blev här iallafall. Ska bara renbäddas också, men det gör jag imorgon.


Vill till Ikea och köpa nya gardiner och badrumshyllor och en hylla jag kan ha på min uteplats. Och sen vill jag till Jysk och köpa utemöbler. Och sen till Plantagen och köpa växter som jag kan ha på min hylla som jag ska ha på min uteplats. Och sen vill jag till Lagerhaus och köpa kuddar, bordstabletter och kakeldekoer - allt i min fina turkosblåa färg som jag har här i vardagsrummet! Så det så!
Synd att man har ont om cash denna månaden bara... =(



Puss o hej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0