En konstig natt och dag!


Hade så konstiga drömmar i natt. Bland annat så drömde jag att varje kväll kl. 10 så förvandlades jag, Lina, Daniel och min pojkvän (som jag tyvärr inte vet vem det var för han var sjukt söt) till onda varelse i 10 minuter. Vi var tvungna att låsa in oss för att inte skada andra. Men själv så bråkade vi och slogs för fullt. Men inte alla tillsammans, Lina och Daniel för sig, och jag o min pojk för oss själv. För det var tydligt ett jättebra förspel. hahaha. Sen hade vi grymt bra sex. Jättekonstigt, men kul!
Sen var det nåt med att vi bodde ett gäng vid en sjö i skogen. Och plötsligt varnade dom i radion att just i vårt område så fanns det en konstig familj som åt fågelägg och småbarn. Familjen såg ut som håriga ank-människor, dvs jättehåriga människor med anknäbb. =) Hur som helst så bodde även två små barn hos oss. Och plötsligt kom en hårig ank-människa gående mot vårt hus. Jag fick springa och stänga alla dörrar och fönster och dom tog aldrig slut. Jag sprang och sprang, och jag hann precis stänga framför varelsens huvud hela tiden. Det var jätteotäckt!
Sen plötsligt var det en annan dröm, men vi bodde kvar i detta hus. Fast nu hade vi en lekstuga i trädgården, och vi märkte att det bodde någon där ibland. Och en natt störta en örn precis utanför vårt hus, och när han krossades mot marken kom det ut 100tals färdigstekta köttbullar ut hans kropp. Dom var jättegoda, och vi la in dom i lekstugan för vi tänkte att om nån bor där så måste dom vara himla fattiga och ha ont om mat. Sen letade vi efter ägg i trädgården och hitta en massa som vi kokade och la i lekstugan. Sen såg vi en liten pojke och hans pappa komma gående. Det var dom som bodde där. Dom blev jätteglada!
Sen var vi plötsligt i sagan om ringen och fajtades med konstiga troll. Sen kom en trollkarl och räddade oss, fast vi dog och kom till ett annat land.
Sen vaknade jag. Då var klockan över fyra. Oooppps!!!
Snabbt ut o gå med Lufsen.
Sen hem och göra pannkakor. Börjar blanda smeten. Tre ägg, 4 dl mjöl, 8 dl mjölk. Knäcker ägg, häller i mjöl, trodde jag iallafall. Visar sig att det är socker. och tro mig: pannkakor med 1,5 dl socker är INTE GOTT!!! Dessutom hade jag inte så mycket mjölk, utan fick ta lite vatten. Det blev dom värsta pannkakorna jag någonsin ätit... Men jag åt dom ändå.

Sen satte jag mig och kolla på teve och det visar sig vara A walk to remember, så nu har jag suttit och bölat i några timmar.

Usch vilken dag! Ska man hoppa in i duschen och hoppas man vaknar till liv, eller ska man fortsätta sega?!
Vi får väl se!

Puss o hej!



Someday we'll know - New Radicals

 

 

 

 

Och en låt jag har haft i huvudet ett antal dagar nu


Paparazzi - Lady Gaga




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0