Stolt moster!




Oj, det var länge sen jag skrev. Men det har sin lilla förklaring. Jag har nämligen blivit moster igen, för femte gången! Det blev en liten flicka, en liten prinsessa som är alldeles perfekt!
Så, jag har från måndagkväll varit barnvakt åt den nyblivna storasyster Tilda. För i måndags vid 23.30 åkte Lina och Daniel in till bb. Och morgonen där på, kl 8.11, kom lillan ut.
Då både Lina och Daniel sov på bb fick jag äran att ta hand om Tilda, tills idag. För idag fick de äntligen komma hem!!!!

Jag är så himla glad, lillan är underbar och Tilda är så fin och stolt!
Nu har jag alltså fem syskonbarn och de är det finaste som finns! <3

Men nu är det fan min tur! Ska bara hitta en spermadonator först. ;)



Ja, så vad har hänt mer?!
Inte mycket faktiskt. Pengarna är helt slut, och då får man snällt sitta hemma istället för att ge sig ut på äventyr.
Men jag vill åka ner till mamma o pappa... Har "hemlängtan". Men antagligen kommer de upp antingen imorgon eller på lördag. De måste ju titta på bebben! (Som förresten inte har något namn än... Några förslag?)


Nej, nu blir det lite mat, korvstroganoff. Jag gör nog den bästa korvstroganoffen ever! *mums*


Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0