God jul




Till sist så blev det en bra midsommar med världens bästa Fija och Kenneth (m.f). Ni fattar inte hur otroligt glad jag är som träffat dem. Jag kan verkligen säga att jag älskar Fija! Hon är min frugis, och jag hoppas att vi får många år tillsammans! *puss på dig*


Jag är full och trött, mätt och glad. Käkar korv och potatissallad så att jag nästan vill spy.

Va ute med Lufsen innan. Satte mig på en klippa och släppte lös honom. Han sprang runt och nosa och såg så lycklig ut. Han förstår inte hur mycket han betyder för mig. Han är världens bästa kompis, min stora kärlek! Men han börjar bli gammal, det märks... Han gick alltid före mig, var vi än gick. Men nu är han slö och långsam i trappan, går efter mig vilket är väldigt ovanligt!! Vill inte tänka på det, men ibland så är det så uppenbart så att jag får ont i hjärtat. Vill inte tänka mig en dag utan honom! Han är den som i 7 år alltid funnits för mig. Han är den som välkomnar mig hem, som är lycklig för att se mig. Som lägger sitt huvud i mitt knä när jag gråter. Som viftar på svansen när jag är glad. Usch nä, han får helt enkelt inte bli äldre nu!!!


Nu somnar jag snart i potatissalladen. Så god natt alla vänner och främlingar, och tack för att ni läser min blogg!



Min alienhund!
Älskar dig gubben!

 

 


Kommentarer
Postat av: jessi

vet hur det känns, kram!!

2012-06-25 @ 00:34:17
Postat av: Fija

Jag älskar dig med !<3

2012-06-26 @ 23:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0