Gott nytt 2012!



Gott nytt år allihopa! Jag hoppas att 2012 ska bli just ditt år. Men mest hoppas jag att det blir mitt år!


Det är så mycket jag önskar, och vad jag vet så kostar det inget att önska, hoppas och tro! =)


Dock kommer jag nog stöta på ett problem senare i vår/tidig sommar. Ett problem jag själv måste lösa. Jag kan inte lyssna på andra jämt och ständigt. Jag kan inte låta alla påverka mig så mycket. Detta ska bli mitt egna val!


Nu ska jag i alla fall ta itu med städning och diskning. Fast först ska jag sitta i telefonkö ett tag till. Blääää!!!

Puss och kram och en riktigt god fortsättning!






Kommentarer
Postat av: Jessica - Mamma till bustrollet Neo

Låter riktigt bra Sara, men vi kanske kan dela på detta året? Jag har på känn att 2012 även kommer att bli mitt år nämligen... :)



Skämt å sido.



Diskutera/rådfråga/prata med andra kan man alltid göra - men det blir alltid bäst i slutändan om man kör på sin egna magkänsla och gör valet utifrån sitt egna perspektiv. Man måste vara egoistisk ibland, tänka vad som är bäst för en själv - det är inget fel med det. Det är ditt liv, och du som ska leva det - skit i andra människor och kör på känsla! :)



Och angående det där med att önska och tänka på framtiden - så jäkla nyttigt! Själv har jag de senaste dagarna (efter månader av tankeverksamhet) faktiskt kommit fram till vad jag vill med mitt liv, hur det ska se ut och det bästa av allt - hur jag ska få allt detta att hända.

Så, jag säger till dig Sara - tänk, önska, hoppas, dröm så mycket du bara kan! Tids nog kommer alla pusselbitar falla på sin plats!



Med risk för att detta inlägget blev långt som en uppsats, så tänker jag nog avrunda här och önska dig ett sjukt bra 2012 - du om någon förtjänar det!

2012-01-02 @ 17:36:12
URL: http://ettogonblickisander.wordpress.com/
Postat av: Sara

Tack fina Jessica för din kommentar! Självklart ska vi dela på året, det kommer bli vårt år!



Vad härligt att du kommit fram till vad du vill med ditt liv! Jag önskar dig all lycka till!

Kram

2012-01-02 @ 19:51:12
URL: http://enlitenflickasdagbok.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Klart att det blir ditt år i år. Jag håller på dig!!!!

2012-01-02 @ 22:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0