En fredag med datorn i knät! =)




Spenderar ännu en kväll med min älskade höggravida syster. Jag blir lite nervös så fort hon får en värk, tycker hon ska åka in till bb så fort hon får lite ont. Men det är bara jag som är så nervös av mig för Lina säger att det inte alls är dags. Tyvärr. Jag längtar så otroligt efter bebis!!! <3

Det är lite kul, Lina och jag sitter här i soffan med varsin dator i knät. Men samtidigt kan vi ändå umgås. Vi är lite speciella, Lina och jag. Hehe


Nu blev jag plötsligt jättesugen på isglass. Tur man har det då! =)

Imorgon ska jag på fest i Karlskrona, min blivande hemstad! Är så skoj att redan börja lära känna folk där. Dessutom kommer jag bo nära en av dem, vilket ska bli så skoj!


Nä, nu ska jag umgås lite.
Puss och haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0