Aaaaaah! Jävla skit helvete!!




Blääää, är inte alls min dag i dag känner jag.
Vaknade med sjuuuk mensvärk och hann precis till toan utan att blöda igenom. Ja, kanske inte så kul att läsa, men ni män förstår verkligen inte hur mycket vi kvinnor får lida ett par dagar var månad. Resten av våra liv!!!
Mens måste verkligen vara Djävulens påfund!!!
Min mensvärk sätter sig i både mage och rygg och ipren funkar knappt. Dessutom blir jag väldigt gråtig och får massa finnar, vilket gör mig ännu mer gråtig... JÄVLA MENS!!!!

 

 

Dagen kommer spenderas i soffan med massa gnäll och suckar. Jag tycker verkligen synd om Lufsen sånna här dagar. Han känner av mitt humör och blir orolig. Dessutom är det ju tråkigt för honom när jag ligger i soffan så mycket...
Men imorgon är det säkert lite bättre, det brukar vara värst de två första dagarna. Så då blir det långpromenad, kanske till och med höra med Jennifer om hon vill ha hund-date.
Men det blir även jobb. Och det ska bli skönt!

Blir ingen skåneresa denna veckan. Istället kommer älskade storasyster Anna och hennes familj upp, och även mamma, pappa och lillebror Anton. De kommer för att fira Linas stora Tilda som fyller 6 år! Min lilla stora snäcka!! <3

 

Nu blir det en cigg (förresten, igår rökte jag bara två cigg vilket jag tycker är väldigt bra gjort!).
Sen blir det en runda med Lufsen, kanske bort till fotbollsplanen och titta på Tildas träning en stund.

Ha det bra allihopa, fast inte så mycket bättre än mig för då blir jag sur! ;)
Puss

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0