UVI, polenfärjan och Lufsen




Sitter just nu helt svimfärdig av smärta. Urinvägsinfektion igen... Hatar att ha det!
Har dessutom feber och blod i urinen, så jag antar att det är på väg upp till njurarna. Inte bra!
Ringde sjukvårdsupplysningen, men de tyckte jag skulle vänta med att åka in. Inte första gången de säger så. Så det blir till att försöka stå ut i natt och sen ringa till vårdcentralen kl 8 imorgonbitti. Sitter och häller i mig vatten, har nog fått i mig 3-4 liter sen kl 19. Hjälper inte direkt, men det är tipset man får av sjukvården. Så jag fortsätter hälla i mig...

Ja, då var det Polenfärjan. Visst hade jag trevligt. Men det var inte alls som jag förväntat mig. Trodde det skulle vara mycket större, fler dansgolv. Men det var bara ett dansgolv, och inte särskilt stort. Mat var där inte mycket att välja på heller. Men barer fanns där gott om, och billigt var det också. De flesta (och nu pratar jag absolut inte om gänget jag åkte med!) var white trash som endast var där för att supa och knulla. Där var även en del äckliga gubbar som raggade på yngre tjejer.
Nej tack, jag åker hellre till Kalmar och festar!
Men nu vet jag det! =)


Det är inte klokt vad man kan längta efter sin hund. Han är hos mina föräldrar och det är så otroligt ensamt här hemma!
I söndags när det stormade var det som mest ensamt. Och det jobbiga var att jag flera gånger fick för mig att han var här hos mig, så jag kallade på honom. Men ingen Luffe kom... Och igår när jag varit i affären och gick ut därifrån gick jag mot bänken där jag brukar binda Lufsen när jag handlar. Men ingen Luffetuffe satt och väntade på mig. =( Riktigt jobbigt ju. Men snart ska jag hem till honom. Ska bara bli lite bättre så att jag klarar av att sitta på en buss och ett tåg i 4 timmar utan att dö av smärta.


Sötnosen! <3

 

 

Nä nu får det bli sängen.
Jag hoppas ni mår bra!
Pusspuss

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0