Hundbajs




Detta inlägget ska inte blir lika negativt som de förra, jag lovar. För idag mår jag faktiskt bättre. Och jag har lyckats äta potatismos med lingonsylt, och det är mumsigt!

Jag har idag även handlat (på internet) julklappar så nu är jag nästan helt färdig vilket känns toppen. En bra dag alltså. Förutom...
Jag var ute och gick med Lufsen och skulle sen till affären. Tänkte att eftersom jag mår bätte så skulle jag ta en längre runda med Lufsen eftersom det blivit rätt korta rundor nu när jag varit sjuk. Så vi gick. Och så kom vi till en rondell då plötsligt Lufsen får för sig att gå ut i gatan när det kommer en bil, jag får dra in honom samtidigt som vi står i en liten sluttning, jag halkar på nåt väldigt halt och upptäcker att det är hundbajs jag satt foten i. Mysigt. Kan inte gå in i affären med hundbajs under skon så bestämmer mig för att gå hem och skölja av skon. När jag kommer innanför dörren tar jag av mig skorna direkt, ser inte att jag även fått hundbajs uppe på ena sidan av skon och tar så klart handen just där så jag får bajs i handen. Mumma. Det var inte kul! Fast lite komiskt låter det nu.



Ja vad har annars hänt?! Jag sitter mest på min stora röv fastklistrad i soffan. Eller stora röv kanske jag inte kan skriva nu. En positiv sak med att vara sjuk är att man går ner i vikt. Så byxorna sitter löst på mig, vilket är skoj! Bra så här inför jul också då man ofta brukar gå upp ett par kilo efter all julmat. =) Så nu blir det kanske plus minus noll!

Nu ska jag titta på avsnitt 10 av American horror story.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0