JIPPI!!!!!!!!





Den 1 januari 2011 har jag lägenhet i malmö!!! Jippi!

Fick lägenheten jag tackade jag till. En etta på första våningen, med en liten trädgård! Inte så stor, lite dyr, men jag ska klara det! Åh vad skönt att bli malmöbo!!!!


Dock kommer jag ha två hyror i januari, men tack o lov har jag en del sparpengar kvar. Så det ska ordna sig!


Åh jävla plugg! Har så mycket nu. Och ingen ork alls. Vill bara ge upp. Det är så jag alltid gjort. Så fort det blivit för svårt eller för jobbigt så flyr jag, kastar in handduken och ger upp. Men nu är det bara fyra veckor kvar, sen har jag äntligen betyg i svenska B. Behöver det verkligen! Så jag kan helt enkelt inte ge upp!



Nu blir det ett försök till plugg, och sen blir det lite vila, för jag är såååå trött!


Ikväll är det Ensam mamma söker! Ser fram emot det avsnittet då jag kommer synas. Men det dröjer lite till.
Så länge får jag titta på min vackra syster Emma och alla hennes snygga killar.


Puss o kram





Underbara Malmö <3






Kommentarer
Postat av: Helena

Stort grattis till lägenheten! Skönt med liten trädgård också.

2010-10-17 @ 17:45:03
Postat av: Sara

Tack gumman! Ska bli jätteskönt. Men jag hoppas bara dom har fått tag i lasermannen tills dess. Det där skrämmer skiten ur mig ju!

2010-10-22 @ 22:46:22
URL: http://enlitenflickasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0