På psyket...

7/3 Söndag

Dagen har varit hemsk! Blev flyttad till en annan avdelning. Här är en tokig tant!! Vill bara slå till henne och skrika håll käften åt henne!!

Nu ska jag försöka sova, men lätt blir det inte. Hjärtat vill inte lugna ner sig, det rusar på som bara den...

Åh vad jag önskar att allt var bra! Varför hände detta just nu? Vill bara vara med Erik. Vill sitta och klia han i hårbotten. Han hår är så underbart!! Varför var jag tvungen att bli så här dålig? Vill ha tillbaks honom!!!

Ögonen svider. Av all gråt eller om det är för att jag är trött vet jag inte. Kanske borde försöka sova lite. Vem vet vad morgondagen bjuder på...


8/3 Måndag

Ännu en dag på psyket. Har sovit skitdåligt i natt. Haft mardrömmar och vaknat flera gånger. Vaknade sen halv 6 och kunde inte somna om. Blää!!!

Dagen har ändå varit relativt bra. Hjärtat fortsätter att springa, men annars har det varit lugnt.
Pratade med läkaren innan. Han verkar bra, han lyssna på mig och kom inte med en massa dumma kommentarer eller idéer. Tanken är att medicinen ska höjas (lamictalen från 50 mg till 300 mg) och att jag ska vara inlagd ett tag, men dock inte för länge för då tror han att jag bara blir sämre. Och det håller jag med om. Man blir fan tokig här!!

Saknar Lufsen och Erik jättemycket!! Tänker på Erik hela tiden. Vill ringa honom, vill höra hans röst. Men vet inte vad jag skulle säga till honom. Det är ju slut. Jag har bett honom om en till chans. Han vill inte. Då finns det inte mycket mer jag kan göra... Tyvärr! Älskar honom så otroligt mycket!

På lördag ska jag be om permission. Vill hem till Lina och kolla melodifestivalen och dricka en massa vin! =) Hoppas jag får det!

Nu ska jag be om att få gå ut en runda. Behöver handla cigg. Och kan vara skönt med lite frisk luft.
Om jag bara orkar...






Sen skrev jag inte mer. Jag fick ett uppåtryck och blev så sprallig och rastlös och på bra humör. Så dom skrev ut mig på torsdagen.  Lina och Daniel kom och hämtade mig. Sen körde vi till Erik för att hämta mina sista saker. Fick träffa barnen. Fick en massa kramar och gos. Dom ville att jag skulle stanna på middag. Barnen alltså. Erik sa knappt något till mig. Men han var så fin! Älskar när han har håret sådär bakåt.
Sen körde Lina, Daniel och jag hem till Lina och Daniel. Där bröt jag ihop. Vill ha min Erik!!! Jag vill inte vara utan honom!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0