Orka läsa...




Jag hatar att fastna i känslan av att jag inte duger. Men när den känslan kommer fram är den så jävla svår att bli av med. Den sätter sig överallt, i mitt huvud, i mina ögon, i hela kroppen. När jag ser mig i speglen ser jag bara ett stort jävla misslyckat missfoster. När jag tänker på vad jag gjort i livet ser jag bara misslyckande och en massa dumma beslut.

Jag tittar på bilder av mina syskon, min familj. Hur kan jag ha blivit så ful, så misslyckad, när alla andra är underbara, så vackra, så starka?!
Jag tittar på bilder av mina syskonbarn, de vackraste jag någonsin sett. Så lyckliga, så fulla av liv.

När blev jag den jag är idag? När sjönk jag så lågt? Vad va det som hände egentligen?


Tusen tankar och frågor snurrar runt i huvudet. Jag kan inte sova. Jag vill inte sova!
Det är den 26/2 idag. Två dagar till min födelsedag. Snälla, låt den inte komma. Låt tiden stanna, stå helt still. Jag vill inte bli äldre. Jag kan inte bli äldre. Jag har ju inte gjort ett skit i mitt liv. Spola tillbaka 10 år så ska jag göra om allt. Jag ska välja andra vägar, göra andra val!


Deppigt, jag vet. Men har kännt mig väldigt nere några dagar nu. Hade velat åka hem till svedala, till mamma och pappa. Men mina pengar är slut. Allt gick till räkningar denna månaden. Jag vet inte vad jag ska göra. Fram för allt vet jag inte hur jag ska göra den 1 maj när min hyra blir 1000 kr dyrare. Jag vill verkligen bara gräva ner mig, gömma mig!


Nu ska jag sova och drömma om nåt bra. Har drömt om både top modell och big brother de senaste nätterna. Roliga drömmar. Får hoppas det blir roligt i natt med!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0