Varför???



Varför la jag inte pengar på en ögonlaseroperation istället för att fettsuga min jävla haka?
Idag satte jag in nya linser, men vänstra ögat mår inte alls bra. Jag ser knappt alls på det, och ändå har jag sköljt linsen flera gånger. Hjälper inte. Allt är suddigt och alla färger är typ gråa. Dessutom får jag en jävla huvudvärk.
Varför varför la jag inte pengar på ögonoperation när jag hade råd?! Får väl jobba ihop till det.


Ser ju inte sådär jättemysigt ut, frågan är om jag hade vågat...



Så ja, jag kommer väl inte göra så mycket idag. Bara sånt jag måste, typ ut och gå med Lufsen och fixa mat. Hade tänkt städa, men ögat och huvudvärken tillåter inte det... Det får bli imorgon när jag ändå också ska tvätta.

Nu blir det en cigg och sen lite tårta, rester från kalaset! =) Och resterna har hamnat i min kyl då Linas var full! Så jag kan smaska på för fullt. hehehe

Puss och haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0