Skåne!




Har idag åkt ner till Skåne och befinner mig nu i barndomshemmet i Svedala. Jag ska stanna här ca en vecka, tänkte åka hem nästa söndag.

Äntligen är jag hos min Luffe!!! Fast det är så trist först när jag kommer. Han är alltid sur på mig i början, morrar och vill inte ha med mig och göra. Han blir alltid så när jag varit iväg ett tag. Men efter ett litet tag blir han sitt gamla vanliga jag igen. Denna gången hjälpte det med att jag släppte ut honom i trädgården så att han fick springa ett varv. När han kom tillbaka var han glad och nu lämnar han inte min sida! =) Otroligt att det är så egentligen, precis som att han straffar mig för att jag varit borta från honom. Surishund! <3


Ikväll ska älskade Theo och Elias komma hit. Vi ska passa dem över natten! Just nu är mamma och pappa iväg och kollar när Theo spelar fotbollscup, men sen kommer dem hit!!! MYS!!!


Annars vet jag inte alls hur veckan ser ut. Blir nog en lugn och skön vecka, men jag ska hjälpa till så mycket jag kan. Dels ska jag hjälpa mamma städa Emmas gamla lägenhet som äntligen har blivit såld. Inte så kul att flyttstäda...
Sen den 7de ska jag hjälpa Anna med pojkarna. Anna ska ha julfest hemma hos sig och jag ska vara där och hjälpa till med barnen! Det ska bli jätteskoj!!!!!!!!


Nej, nu ska jag snart avsluta här och ta en promenad i det fina (eller inte!) vädret. Lufsen måste ut och kissa och det är bara för mig att ta på mig regnkläder så jag inte blir alldeles blöt.

Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0