Nattens fundering...


Somnade tidigt ikväll, och som vanligt vaknar jag mitt i natten och kan inte somna om. Så nu ligger jag här med sprängande huvudvärk och är pigg som en mört, eller vad man nu säger...

Vaknade med en sång i huvudet:
"När hela världen står utanför
Vem ska jag spela då?
Kommer du förstå?
När hela världen står utanför
Vem är jag för dej då?
Kommer du förstå?"

Känner ni igen den? =)
Då är min lilla fråga; vart tog de söta trallvänliga pojkarna i Jumper vägen?
Minns att jag, Liv och Elisabeth (kanske mest jag och Liv??) var smått besatta av Jumper och såg dem live säkert tre-fyra gånger. Liv och jag fick även autugrafer och ett antal fotografier på dem och oss när de var och signerade sin skiva i Malmö. Hahaha så tokig man kan vara. Jag kunde nog alla låtar utantill.
Men sen plötsligt försvann de. Två (som jag minns i alla fall) album och sen gick de upp i rök.
De fick väl slut på tapetklister... (hahaha dåligt skämt)


Jag vill sova jag vill sova jag vill sova jag vill sova jag vill sova jag vill sova!!!!

Ska göra mig en kopp varm mjölk och se om det hjälper. Tror inte det, men man kan ju alltid hoppas.

God natt världen
Pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0