Jippi!

Jag är i Torsås och hälsar på. Mamma och jag åkte upp igår, mamma stannar tills imorgon, men jag stannar i en vecka!
Så fort vi kom in i Bergkvara kände jag sån lycka i kroppen. Och mamma sa att hon märkte det, att när jag är här blir jag mitt gamla vanliga jag, den hon minns innan jag blev sjuk. Och det är lite så jag känner. Jag har hittat mig själv här!

Att sluta röka är lättar än vad jag trodde det skulle vara. I alla fall än så länge. Jag har rökt en cigg på fyra dagar, och bara fyra bloss här i dag från Linas cigg. Jag tycker jag är duktig!

Jag har blivit genomförkyld. Hostar och nyser och snörvlar som bara den! Inte kul. I natt kunde jag bara sova två timmar, hade sån kli i halsen. Jobbigt!
Men nu har jag köpt diverse preparat på apoteket, och idag känns det lite bättre! Så vi får hålla tummarna på att jag blir helt bra snart! =)


Nu blir det lek och mys med Tilda, Lina och mamma! <3


Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0