Köpenhamn

Jag och min underbara lillasyster Emma stack över till Köpenhamn med ett galet gäng, för att se Suicide Syndicate spela. Emmas pojkvän Peder spelar trummor. Hade mycket trevligt trots några "hållerpåattbörjagråta"-attacker.

Erik har då gjort slut. Jag var väl ganska beredd på det, men fy fan vad ont det gör!!!
Erik och jag var kanske inte tillsammans så jättelänge, men det var väldigt intensivt och seriöst direkt.
Jag trodde verkligen att det skulle va han och jag i framtiden, att planerna vi hade skulle ske.
Jag älskar honom och hans underbara barn! Jag kände mig som en i familjen, och jag tyckte verkligen om att "leka" mamma. Jag älskade att göra nytta, som att laga köttbullar eller vika tvätt.

Tyvärr är jag deprimerad och har varit det i halva mitt liv. Och periodsvis funkar inte jag alls. Det var det som knäckte vårt förhållande.

Så nu är man hemma hos föräldrarna för att först fira min födelsedag (26 år idag, söndag) och sen läggas in på psyk för att få mer hjälp. Medicinerna dom så gärna proppar i mig funkar inte, får bara en massa biverkningar... Är så jävla trött på det. Och är så jävla trött på att det förstör för mig och dem jag tycker om. För när jag är nere vill jag inte ha med nån att göra, så jag stöter bort folk. Och jag vet att jag gjorde så med Erik. Jag förstör för mig själv.
Men nu ska jag ta tag i allt. Jag tänker kräva att få mer än en massa mediciner.
Det är exakt 13 år sedan jag blev dålig, det är halva mitt liv!!!! Nu får det vara nog!



Sov gott!

meeee
Inne på en toa i köpenhamn. Jag försöker posa!

Kommentarer
Postat av: emma

Älskar dig syster.

2010-02-28 @ 11:23:09
URL: http://vildesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0