Kärlek

 
 
 
Hur många lögner kan man ta?
Hur jävla dum får man va?
Hur länge pallar hjärtat med?
Hur många tårar kan man fälla?


Okej, det var inte alls 100 %. Vi tjafsade lite om avståndet.
Men du lovade mig guld och gröna skogar.
Sen kom slaget i magen.
Som vanligt...



Men hoppet dör aldrig.
Jag letar fortfarande efter den rätte.
Jag tror han gömmer sig nånstans.
Tyvärr känner jag mig stressad.
Om 20 dagar fyller jag 29 år.
29
Den biologiska klockan tickar högt!!!
 
 
 
 
 
Smått påverkad av två cider kommer jag i natt gråta mig till sömns.
Jag gråter inte över dig.
Jag gråter över all hopplöshet jag känner,
av hur dum jag känner mig som går på lögn efter lögn,
av hur jävla lättlurad jag faktiskt är.

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Du är inte dum, du tror på människor och på kärleken. Jag är också godtrogen, men hellre det än cynisk och bitter. Det är dags att du älskar dig själv. Jag älskar dig.

Du skriver fantastiskt fint

2013-02-10 @ 22:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0