Uppdatering!



Klockan är halv 5 på natten, och jag sitter och lyssnar på sentimentala låtar och storbölar.

Så, här kommer ännu en låt och den handlar så mycket om mig. Ännu en gång håller jag på att hamna där nere på botten. Och varje gång är det en kamp att ta sig upp igen. Jag halkar ner ett antal gånger. Det är väl egentligen inte förrän på våren som jag når toppen, som jag känner mig levande igen.

Jag vet, det är jättetråkigt att läsa mina deprimerade inlägg. Men jag måste få skriva av mig, det har jag alltid behövt. Jag har 5-6 fyllda dagböcker, och i gamla anteckningsblock från skoltiden kan jag hitta sidor där jag skrivit en massa. Även brev till personer som jag aldrig skickat, där jag förklarar hur jag mår och känner. En massa tankar helt enkelt.

Nåja, här kommer låten!


 
 

"I'm over this
I'm tired of living in the dark
Can anyone see me down here
The feeling's gone
There's nothing left to lift me up
Back into the world I know"
 
 
 

Kommentarer
Postat av: FIja

Man får lov att vara ledsen, nedstämd och arg ! Det är inget man ska be om ursäkt för.. Sålänge du vet att det FINNS människor som bryr sig så fruktansvärt mycket om dig :).. Jag är en av dom, jag bryr mig om dig så mycket att jag tänker varje dag " vad gör sara idag, hoppas hon mår bra " :).. jag har alltid en tanke på dig min fina vän ! Du vet själv att jag har mina depp perioder på vintern och jag mår ibland dåligt och inte veta varför.. MEN ibland behöver man bryta ihop, för att kunna ta sig upp igen :).. Vi kan bryta ihop tillsammans, och tillsammans ska vi ta oss upp igen och besegra världen :D Jag ÄLSKAR DIG <3

Svar: Aaaaaa, nu störtbölar jag ju! Jag är världens lyckligaste som har dig! Och självklart ska vi ta oss upp igen och besegra världen. När jag är med dig är jag stark! <3
liten flicka

2012-09-28 @ 10:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0