Lalala

 
 
 
Är ganska förvirrad just nu. Tankarna flyger runt som en virvelvind i mitt huvud.
Jag vet varken ut eller in, upp eller ner.

Men en sak vet jag. Och det är så jävla skönt att ha tagit ett beslut. För det är slut nu. Jag lät dig utnyttja mig allt för länge. Hoppet om att du faktiskt kanske brydde dig om mig fanns där inne i mig.
Men nu är det över. Jag lät dig utnyttja mig, det var mig du gjorde illa. Men i helgen svek du även min hund. Och det var droppen. Min hund är som mitt barn. Både jag och Lufsen litade på dig. Så nu är det kört!

Och jag hoppas att du fattar att du förlorat en jävligt bra tjej!!
 
 
 
 
 
 
 
Ikväll fick jag ett samtal som gjorde mig så otroligt lycklig. Det var en av dem jag älskar mest som ringde.
VILDE! <3
Han berättade att han sett Håkan Bråkan, att det var två skivor och 24 avsnitt.
Att mamman ligger på sjukhus, och att tomten till sist kom och sa: Hohoho, finns det några snälla barn?!
Sen sa han att han och jag skulle se Håkan Bråkan nästa gång jag kommer upp till Stockholm.
Och att han saknar mig och älskar mig jättemycket!
Hade inte Fija varit hos mig just då så hade jag brutit ihop i gråt när vi la på.
Jag känner mig som en hemsk syster, och en hemsk moster som så sällan träffar dem som jag älskar allra mest!
Från och med nu så jag försöka spara pengar så att jag kan åka upp till Stockholm och träffa Emma och Vilde, och så att jag kan åka ner till Eslöv och träffa Anna, Jan-Erik och deras underbara pojkar Theo och Elias!
Jag måste börja prioritera lite annorlunda.
Vill faktiskt inte festa så pass mycket som jag gör. Vill lägga pengar på saker som är viktiga!

Jag festade nu ikväll. Men nu tänker jag ha en vit månad. Punkt slut!
Jag ska spara pengar, och göra mig lite mer hälsosam. Typ.
Vill även sluta röka. Kan ingen hjälpa mig med det?!
 
 
 
Nåja, klockan är snart 7 på morgonen och jag har inte sovit nåt (som vanligt).
Kanske dags att göra det nu då.
Imorgon (idag) blir det hem till Lina och äta snickerskaka. Fija ska med, så äntligen får Lina träffa min bästaste vän! <3
 
 
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyvärr är Jimmy sådan.. :( Och mår du redan dåligt psykiskt så är han inte bra att ha i ditt liv!
Hoppas du kommer över han snart så du får må bra igen!
Styrkekram

2012-11-26 @ 06:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0