Karlskrona, här är jag!


Förlåt att jag inte skrivit på länge (igen...), men den senaste veckan har bestått av flytt och städning. Men nu har jag äntligen blivit en Karlskronabo. Och jävlar vad här är fint! Naturen är bländande vacker! Jag bor ca hundra meter från havet, hade jag haft balkongen på ett annat håll hade jag nog haft havsutsikt. Om inte huset bredvid hade varit i vägen...



Här går jag och Lufsen dagligen, endast 100 meter från min lägenhet!

 

Än så länge är det fortfarande rätt rörigt hemma hos mig. Mycket som ska fixas. Men så fort jag fått i ordning här så kommer bilder upp på hur jag bor!

 

Önskar jag kunde trolla hit alla jag älskar, mamma och pappa, syskon och syskonbarn och André. Jag skulle bara knäppa med fingrarna när jag ville så vips var ni här hos mig. Det hade varit underbart!!
Så jag måste erkänna att hur fint här än är så saknar jag er alla väldigt mycket, ibland så mycket att det gör ont!

 

Jag borde fortsätta städa och fixa i lägenheten, men idag tar det emot... Orken försvann och huvudvärken kryper sig på. Men men, jag får väl försöka lite till!

 

Ha det bra allihopa! <3

 

 

 

 

 

PS.


DS.

 

 


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Jag håller med om att Karlskrona är en helt underbar stad.Och din lägenhet är så mysig. Jag hoppas du och Lufsen ska trivas där. Men det hade varit bra om avståndet mellan oss varit lite mindre.

2012-05-03 @ 21:06:51
Postat av: Lisbeth

Jag håller med om att Karlskrona är en helt underbar stad.Och din lägenhet är så mysig. Jag hoppas du och Lufsen ska trivas där. Men det hade varit bra om avståndet mellan oss varit lite mindre.

2012-05-03 @ 21:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0