Februari



Idag, fredag, ska jag på min andra visning. Efter onsdagens onsdagens ångest har jag nu lugnat ner mig och känner mig åter glad och förhoppningsfull. Det här SKA bli bra! Den 1 maj SKA jag bli Karlskronabo, punkt slut!


Det är februari, vilket betyder vinterns sista månad. December och januari har varit kalla, men vi har sluppit snön. Men på två dagar har det nu kommit några dm, tidningarna skriver om en snökanon (så kallas väderfenomenet), och så är det verkligen. Det snöar konstant, och fotspåren man gör i snön försvinner snabbt. Jag hatar det!!!

 

Men Lufsen älskar det, och då blir jag glad. Det ser så skoj ut när han springer i snön och kastar sig ner och rullar runt, och när han tittar upp är han vit överallt. Han är så söt. Jag skulle så klart fotografera detta, men klumpiga jag tappar mobilen i snön, mobilen delar sig dessutom så det kommer verkligen snö överallt på och i den. Då fick jag springa snabbt hem och föna den. Än så länge lever han, men min förra, som jag spillde en droppe te på, dog efter ett dygn. Så vi får helt enkelt se om han överlever natten. Tillståndet är alltså stabilt men kritiskt. =/
Har inte råd att köpa ny mobil just nu, så snälla mobilguden, låt han överleva!!!



Det är alltså februari, vilket också betyder att det är min födelsedag denna månaden, rättare sagt den 28de. Då blir jag 28 år och det är något jag absolut inte vill! Jag vill inte bli äldre. Åren går så snabbt, och jag har inte hunnit med nåt i mitt liv. Min jävla depression och sociala fobi har varit ivägen för allt för mycket. Och nu känns det som att mycket är för sent, att jag missat så mycket. Okej, jag kan inte göra någonting åt det, så jag ska inte tänka på det, jag ska blicka framåt istället. Men det är svårt när man har så många misslyckanden bakom sig.

Nåja.
Nu får jag väl tvinga mig i säng. Klockan är snart tre och jag ska upp kl 9.

Ha det bra i snön!
Kram


Uppdatering

Kollade på lägenheten innan idag. Den var jättefin, men tyvärr väldigt svårmöblerad. Så jag vet inte riktigt, men har mailat dem och sagt att jag vill ha den ändå. Det var ändå andra som också var där och kollade, så jag har väl inte så stor chans. Så, jag fortsätter mitt letande!


Än så länge lever min mobil, tack och lov!!! Så än kan ni få tag i mig. =)

Nu blir det film, cola och godis!

Puss


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Jag kan se Lufsen framför mig, hur han hoppar omkring av lycka. Och du Sara, visst har du haft svåra år och missat en del. Men du har också lärt dig en hel del som många i din ålder inte har gjort. Du ska vara stolt över att du är den du är- en helt underbar person.

PS. Hoppas din telefon överlever natten

2012-02-03 @ 21:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0