BINGO!



Idag spelade jag bingolotto, med hopp om att vinna storvinst. Men så blev det inte, det blev ingenting... Men det var kul och spännande så länge det varade.
En del har tur i spel, och en del har tur i kärlek, sägs det väl?! Jag har inte tur i något av det...



Det är den 27 februari, vilket betyder att jag fyller år om lite mindre än ett dygn. Jag vill verkligen inte fira!!! Jag vill krypa under täcket och gömma mig!


Nu är det bara två månader tills jag tar mitt pick och pack och flyttar till Karlskrona. Det är med blandade känslor, men jag tror jag gör rätt. Och vem vet, kanske jag någon gång kommer återvända till Torsås. Här finns ju någon som fortfarande har ett stadigt grepp om mig...


Fan, jag har ont i halsen. Det kommer och går. Inte kul, men bra att det inte blir värre!


Har inte mer att skriva.
Förlåt för mitt förra inlägg, det var deppigt... Men jag är en stor jävla depp-maskin nu förtiden.






"Och jag skäms för att be och jag skäms för att gråta
Mitt hjärta är ditt att förstöra, låt din vän få veta
Och jag skäms för att säga att du är kvar i mig
Skratta åt det, för då kommer jag kanske över det
"

(Håkan Hellström - Jag hatar att jag älskar dig)





God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0