Skor, bröllop och annan frisyr! =)


För nån vecka sedan var jag och Fija på Nelly.com-kväll där de 100 första tjejerna fick välja ett par skor. För 140 kr i inträde fick man alltså välja ett par skor (man fick gå runt i lokalen och kolla olika skitsnygga skor som stod utställda i glasmontrar), två gratisdrinkar och en goodie-bag. Mycket bra!
Dock fick man inte prova skorna innan, utan bara ange vilka skor man ville ha och i vilken storlek. Skorna skulle sen skickas hem till en.
Och här om dagen kom mina. Dock alldeles för smala för mina klumpfötter. Så nu är de upplagda på tradera. =( Jättesynd, för jag tyckte de var helsnygga och jag tänkte ha dem på bröllopet den 1 september. Men nähä...

Kolla in skorna på tradera och varför inte lägga ett bud på dem?!



Ska, som jag skrev tidigare, på bröllop. Det är kompisar till Jimmy som ska gifta sig, Anette och Martin. Det är mitt första bröllop och jag ser verkligen fram emot det! Det ska bli så skoj! Temat är rött och svart, och jag har hittat en röd klänning med svarta leopardfläckar. Hoppas bara den finns kvar tills på fredag då jag får mina pengar!!!


Snart ska jag även påbörja min förvandling. Mitt hår ska bli knallrött och Bettie Page-lugg ska klippas.
Här är en bild som visar hur frisyren ska se ut (dock inte färgen). Möjligtvis att jag även färgar sånna partier som hon har på bilden. Hon har blonda, men jag tänkte ha svarta!


Vad tror ni om det?!
 
 
Nu ska jag vila, för jag är inte riktigt kry. Både näsa och ögon rinner konstant, och kroppen värker.

Kram på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0