Ett mer positivt inlägg! =)




Ni får ursäkt mitt deppiga inlägg igår. Mensen kom idag, och då är det så typsikt mig att bli så känslig. Jag menade inte allt. Jag är oftast väldigt glad nu för tiden. Och mår bra. Jag har ett jobb som jag trivs med och har jättebra arbetskolleger.
Självklart var det här med Tobias ett stort bakslag, men jag vet också att det går över så småningom. Det får ta sin lilla tid bara.

Och att jag känner mig stressad pga min "höga" ålder är egentligen bara löjligt. Eller inte löjligt, jag får ju känna som jag gör. Men min ålder är egentligen inte så hög. Och varför stressa fram nåt när det nästan alltid blir bättre när man tar det lugnt?!

Jag antar att jag går lite upp och ner nu för tiden. Jag har mina deppdagar, men även mina lyckorus. Så det jämnar ju ut sig då! =)

Nu blir det en cigg sen får vi se vad som händer.

Nej just det! För ett tag sen la jag upp en lista över saker som ni inte visste om mig (tror det var i mars nån gång). För att komma till inlägget klicka här -->  Saker ni inte visste om mig
Två av punkterna på listan var:

Jag hatar hål som inte ska vara där. T ex mushål (nej inte vaginan), ormhål och andra hål.
Och..
Jag hatar saker som sticker upp som inte ska vara där. T ex när en potatis har börjat få sånna där utväxter, vad det nu heter. Eller som mammas och pappas buske som har förökat sig i gräsmattan och det har börjat komma skott. Jag ryser!!
För att förklara detta bättre har jag lyckats, efter mycket äckel och illamående, fotografera några exempel så att ni förstår bättre:
Där Tobias bor finns en majsodling.

Inget äckligt med detta! Men...


Titta på "fötterna". Alltså jag får rysningar och blir illamående av att se det!!!
Det är ju inga hål eller saker som sticker upp, mer nåt som sticker ner. Men ändå...

Också den där osten

Kolla vad äckligt. Det är hål i osten. Fy fan! Det går knappt att äta osten när den ser ut så!!!

Jag vet att jag är konstig. Innan kunde jag inte äta ost utan att alltid hyvla bort det översta lagret. Alltså alltid, inte bara när den är nyköpt och aldrig använd. Utan alltid. Men nu har det blivit bättre. Har förstått att ost är dyrt. Hehe


Nej. Nu sen cigg. Kanske en film sen. Eller nä, det blir nog senare ikväll.
Kanske en titt till Lina och Tilda. Vi får se!

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0