Prinsessan!



Dagen har varit underbar, och handlat om Tilda, Tilda och Tilda. Min fina stora lilla prinsessa som idag fyllt 6 år. Tänk vad tiden går snabbt!
Dagen började med att Lina, Daniel och jag väckte Tilda med sång och paket. Sen blev det nybakade scones och varm choklad med vispgrädde. Jag åt tills jag mådde illa! =)
Sen var det dags för Tilda att gå till skolan och då passade jag på att sova!!! Sen blev det slapp, slapp och slapp, och kvällen bjöd på minikalas för Tilda med korv och bröd och marrängsviss.

Nu är jag mätt och jättetrött och har krypit ner i sängen. Förhoppningsvis somnar jag snart, för imorgon är det upp klockan 5. Men det blir en kort dag på jobb, slutar redan 12. För imorgon kommer älskade Anna och hennes fina busungar!!! <3


Nu gäspar jag ikapp med Lufsen och får väl stänga ner här.

God natt världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0