Berg-och-dalbana!




Känns som att min liv går väldigt upp och ner nu för tiden, som en berg-och-dalbana ungefär.
Ena stunden är jag så lycklig och full av energi. Andra stunder är jag trött och seg och kan gråta för ingenting. Jag hoppas verkligen detta går över fort, då det är väldigt påfrestande. Men antar att det är hösten som sätter sig i kropp och själ. Det gör det varje år...


Jag har fått hjälp med att rensa upp i min dator. Så nu går den snabbt, och det är helt underbart!!! Längesen den var så här bra! Så tack för hjälpen Tobias! =)


Idag blir det städning av lägenheten, trots att min energi ligger på noll. Men här ser för jävligt ut! Hatar att ha det stökigt.

Har förresten problem med FK... Trots att jag skickat in alla papper på att jag jobbar 50% och att jag bara ska ha 50% aktivitetsersättning och heller inte full bostadsersättning får jag fortfarande full ersättning. Står heller ingenting på mina sidor på FKs hemsida om att mina papper kommit in. Det är snart 3 månader sen jag skicka in dem...
Dessutom ser det ut som att jag inte längre kan jobba 50%. Kanske får gå ner till 25% och då måste jag krångla med FK igen. Jävla skit vad jag är trött på det. Ska gå till arbetsförmedlingen så får dem faktiskt fixa nåt. Ska väl finnas något för sånna som mig, som varit sjukskrivna i en längre period. Jag vill ju komma igång, vill ha något varje dag så att jag kommer in i vanliga rutiner och får rätt på mitt liv.






Nä, nu ska jag väl sätta igång med städningen innan det blir för sent.

Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hösten är tuff. Nästa lika tuff som FK, fast inte riktigt. Jag jagar FK på torsdag.

2011-10-18 @ 19:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0