Korv?!




Vet inte om jag berättat det innan, men ibland får jag konstiga låtar i huvudet som inte försvinner på jättelänge. Så idag på jobb gick jag omkring och nynnande på en sång som barnen i "alla vi barn i Bullerbyn" sjunger när dem ska till affären:

Nu vill jag hava falukorv på denna sköna dag
och det ska vara falukorv av allra bästa slag.
Ja den ska vara himla god och flera meter lång
och föras hem till Bullerbyn med munter lek och sång


Nu undrar jag hur fan den låten hamnade i mitt huvud?!!! Och varför?!!!! Hehe


Det har varit en helt okej helg. Fast rätt jobbigt på jobb igår (lördags).
Annars har jag bara tagit det lugnt och skönt, kollat på film och bara gosat!

På tisdag ska jag på julbord med jobb. Hoppas verkligen att det blir kul, men det tror jag. Vi är ett härligt gäng som jobbar på Möre hotell!!


Nej, nu får jag rycka upp mig lite. Har en disk som växer och blir större för var dag som går. Men orkar inte ta tag i den. Och vad gör det egentligen om den får stå kvar där ännu en dag?! Näää, det är ju som en fis i rymden: inget att oroa sig för alltså.

Men jag får väl återgå till Teven då.
Ha det najs!

Puss


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Det är inte sången du fått på huvét utan falukorv!!

2011-11-18 @ 00:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0