Inget särskilt...




Var på vårdcentralen idag. Visst var det en kraftig urinvägsinfektion. Så nu blir det atibiotika i fem dagar. Det jobbiga är att jag ska ta en tablett 3 gånger om dagen till mat. Och jag äter inte tre gånger om dagen, jag äter 1-2 gånger. Men det blir väl till att ta en macka extra på kvällen.


Fy fan vad jag saknar mina syskon. Lina träffar jag ju nästan dagligen tack och lov. Men Anna och Anton bor i Skåne, och Emma uppe i Stockholm. Känns som att det är tusen mil mellan oss. Varför kan inte alla bara bo tillsammans?! Jag vill ha hela familjen nära mig!


Har tyvärr inget att skriva om idag. Inget har hänt. Och jag har alldeles för ont för att sitta och koncentrera mig på något annat.


Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0