Allmänt babbel





April månad har sprungit förbi, med en massa sol och värme!
Igår var det den sista dagen i april och valborgsmässoafton. Det är då man ska sjunga in våren eller nåt.
Idag är det den första maj. Idag är det grått och regnigt...



Valborg firades i Eslöv. Vi hade jättemysigt och grillade en massa gott. Barnen sprang runt i trädgården och lekte medan vi stora drack lite vin och snackade.
Tyvärr gjorde jag det dumma misstaget att åka hem tidigare, för att träffa kompisar i malmö. Men när jag kom hem till lägenheten i malmö hade planerna ändrats, och jag satt framför teven hela kvällen tills jag somnade. Dumma mig!




Jag är kär, och det är underbart!
Det pirrar, man fnittrar, man svävar. Rosa moln, röda hjärtan, regnbågar och annat sött. Det är svårt att äta, svårt att sova, svårt att plugga. Tankarna är någon helt annanstans.
Jag ska försöka njuta av detta nu även om jag, som alltid, är så rädd och osäker på mig själv och på vem jag är, på vad jag gör och säger.
Jag ska luta mig tillbaka och enjoy the ride!



Vill tillbaka till Torsås nuuuuuu!
Men det blir nästa vecka! <3


Ha det bra allihopa!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0