Grattis Daniel!



Är i underbara Torsås sedan 5 dagar tillbaka. Men på tisdag bli det hemfärd igen, för denna gången... =(
Jag mår verkligen bra här. Får lugn i hela kroppen. Ja, det är en liten håla. Men vem har sagt att det ska vara något negativt med det?

Idag har jag varit på kalas. Daniel fyllde 24 år igår och idag firade vi honom hos sin mamma. Det var hela tjocka släkten (ja, Daniel släkt alltså). Lite jobbigt först, jag blir så blyg och obekväm inför nya människor. Blev en svans efter Lina. Men sen kändes det bättre. Daniel har verkligen en underbar familj!!
Det bjöds på god mat och tårta, och nu är jag både mätt och trött! Ska nog ta en liten tupplur här i soffan.


Skriver mer sen.
Pusspuss





Kommentarer
Postat av: Daniel

HIhi tack tack :)

2011-05-15 @ 21:06:38
Postat av: Lina

<3

2011-05-15 @ 21:35:46
URL: http://komigenlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0