Utbildning och lägenhet...




Åh, varför hittar jag inte den utbildningen jag vill gå?! Jävla skit, jag som känner mig så motiverad nu!!!

Jag har även bestämt mig: Jag flyttar tillbaks till Torsås! Jag trivs inte i Malmö, det är i Torsås jag mår som bäst.
Så nu letar jag lägenhet här.
Förlåt alla i Skåne, men nu känner jag så här, och det blir så här. Jag måste göra det som känns bäst för mig!


Nu blir det snart att hoppa in i duschen, så fort Tilda vill komma upp ur badet! Hon kan inte sluta leka, "bara liten stund till".  Hehe, lilla fina Tilda! <3

14.40 tar man bussen till Karlskrona för att hoppa på tåget till Malmö. Ser inte fram emot det, särskilt inte eftersom jag nog börjar få urinvägsinfektion... Det är den västa smärtan jag någonsin haft. Eller typ. Hjärnhinneinflammation var inte så skönt det heller men då fick man morfin. hehe


Ja allihopa, ha det så bra.
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0