Lite tips!!




Vi har väl allaihopa hört "Gubben i lådan" med Daniel Adams-Ray
och självklart är detta en stor favorit. Den är helt enkelt grym!!!
Men har ni kollat in något mer av Daniel? Hans album "Svart, vitt och allt däremellan" är verkligen värt att lyssnas på. Där finns många bra låtar, och speciellt helt underbara texter till skön musik!

Just nu går särskilt två låtar på repeat, "Gryningspyromanen" och "Förlåt att jag aldrig sagt förlåt". Men som sagt, hela hans album är otroligt vackert!!!
Och ja, kolla in killen. Behöver jag säga att han är vacker?! Vilka ögon!!!





Imorgon är det fest för mig som fyllt 27 år och för Maria som fyller 28 år. Skit vad man känner sig gammal. 3 år till 30... Vill inte tänka på det! Så nu slutar jag med det!



God natt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0