Dagens sanning!



Jag hör inte hemma i Malmö. Förutom Svedala så är det bara i Torsås som jag känt mig hemma.
Jag vill tillbaks. Jag hatar Malmö. Jag hatar hur jävla ensamt det är trots att man har folk runt omkring sig vart man än är.
Jag älskar er alla, min familj, mina vänner. Jag jag passar inte in här. Man måste ha skinn på näsan för att leva i Malmö, man måste kunna ta för sig. Det kan inte jag, det är inte jag. Eller?!




Jag hade en underbar födelsedagsfest. Allt var suveränt, trevligt sällskap, god mat. Tack så mycket!!!


Men nu är det dags för mig att ligga lågt ett tag. Måste hitta lite lugn och ro, måste få rutiner, måste ta tag i viktiga saker. Och måste spara pengar. Ingen utgång för mig på ett tag!


Lev livet, låter det inte bara rulla förbi som en film som du inte kan påverka. Jag vet att jag borde göra det iallafall!


Over and out...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0