Back to school




Jippi! På tisdag ska jag vara i skolan på informationsmöte, sen börjar jag plugga lite smått! =)

Sen har jag hittat en lägenhet i Torsås som jag vill ha. Ska ringa till torsåsbostäder på måndag och höra vad hyran är och om jag får komma och kolla på den. Jag vill jag vill jag vill! Det är en ganska stor tvåa på malmen. 56,7 kvm på botternvåning, i samma hus som min bästaste Andreas, och bara några meter till underbara Rebecca! Dessutom på samma gård som Tilda när hon är hos sin pappa!
Snälla, håll tummarna för mig!



Idag är jag yr och konstig i huvudet. Kanske beror på att jag bara åt ett halvt paket nudlar igår... Jag behöver mat! Men faktiskt så var jag väldigt duktig i gårkväll. Gick och handlade mat så nu är frysen full. Och ännu duktigare var jag som faktiskt valde det billigaste jag kunde hitta. En full frys plus en del i kylen kostade bara 350 kr. Nu har jag mat till två-tre veckor.
Dessutom köpte jag hårfärg så nu är jag fin i håret igen. Blev inte riktigt som jag ville, men det blev snyggt ändå!


Nu blir det lite Sims. Var längesen jag spelade! Annars blir det en lugn kväll. Funderar på att åka till svedala, ska ändå hämta några grejer som jag behöver imorgon då jag ska på inflyttningsfest hos Max. Ska bli kul!!

Ha det bra allihop!

Puss o kram



Ska bli så skönt att få något att göra!!! Även om det bara är några veckor! =)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0