Packningsdag nr 2, och lite film



Packningen går framåt, om än sakta. Det är ju så tråkigt!!!!!! Och jag är så trött. Imorgon blir det till att börja med koffintabletterna igen, trots att det kanske var dem som gjorde att jag inte kunde sova sist (sov ca. 6 timmar på tre dygn). Men måste bli lite piggare så att jag kan ta tag i saker och ting! Har i alla fall fyllt tre flyttkartonger nu, så lite har jag lyckats med! =)

Imorgon kommer några vänner hem till mig för att gå igenom lådan med kläder jag ska sälja/skänka. Så du som skrev till mig i förrförra inlägget, vi får se vad som blir kvar helt enkelt. Kompisarna har första ching.

Imorgon är det även tvättdag, så äntligen får jag undan all smutstvätt som ligger över hela golvet.

Nu tror jag det blir en cigg och sen film. Förresten försökte jag sluta röka, rökte bara en cigg igår och tänkte inte röka alls idag. Men efter att ha rensat och packat lite blev jag så frusterad så jag gick och köpte ett paket. Men nu ska jag absolut trappa ner!

Igår såg jag en bra film. Ni som gillar kusliga, ganska blodiga filmer ska absolut se The loved ones!






Läs mer här om den: http://www.imdb.com/title/tt1316536/


Ikväll blir det ännu en skräckfilm! I love!!! =)

Ha det bra allihopa!
Puss



Kommentarer
Postat av: Sara

Heja Sara, så bra att du försöker sluta röka.

2011-06-13 @ 23:36:15
URL: http://enlitenflickasdagbok.blogg.se/
Postat av: Sara

Hmmm, den där kommentaren är inte från mig!!! Vem är det som skrivit det???

2011-06-14 @ 17:26:45
URL: http://enlitenflickasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0