Packningsdag nr 1


Jag försöker packa, för nu är det inte många dagar tills jag flyttar. Den 26e ska allt vara klart då hon som ska ha min lägenhet sen måste lämna sin nuvarande lägenhet. Och då jag är så snäll har jag erbjudit henne att flytta in sina saker då, hon tar halva lägenheten och jag tar halva. Vi kommer då inte bo här utan bara ha våra saker här, så att hon slipper flytta sina saker till hennes föräldrar först. Självklart ska hon betala lite av min hyra då. Men jag tycker jag är väldigt snäll ändå! =)

Ja men packningen går trögt. Det är inte klokt vad man samlar på sig saker under åren. Mest skit! Men nu ska det rensas. Slängas en massa prylar och kläder. Är det något ni behöver så fråga om jag har det. Kan mycket väl vara så. Kläderna är i storlek 38 / M och det finns en massa linnen, klänningar och en del jeans, några som aldrig är använda. Men ja, nu ska jag inte göra mer reklam! =)


Jag spenderade en vecka i Torsås, kom hem i onsdags. Jag hade en underbar vecka med massa mys! Bland annat var jag, Lina, Daniel och Tilda på Barnens gård utanför Karlskrona. Vi hade en rolig dag med en massa sol och bad, lek och bus, kel med djur och grillning. Precis så där lagom så att man orkar med en hel dag. Där är mysigt, och som vuxen blir man som barn på nytt. Daniel blev en klätterapa, Lina och jag hoppade på studsmatta, och självklart sprang vi alla runt för att klappa djuren. Jag blev kompis med en gris som älskade att bli kliad på magen. Det var sött! =)

Tilda var modig i vattnet! <3

 



I fredags (igår) hade jag en heldag på Skånes djurpark med min syster Anna och hennes busiga charmtroll Theo och Elias. Vi hade supermysigt och roligt och hade tur att se en massa djur bli matade. Bland annat mamma björn med sina tre små ungar. Såååå söta!
Vi fick även se när kungsörnarna blev matade med kycklingar. Det var lite sorgligt, men ändå häftigt.

Och jag klappade en älg, stor som ett hus. Eller nä, men det kändes så.
Det var i alla fall en väldigt lyckad dag, och det är härligt att träffa killarna och Anna. Tyvärr gör vi det inte så ofta... Pojkarna växer så det knakar. Tänk att Theo börjar förste klass i höst. Det är inte klokt!!! Stora killen!
Och minstingen Elias blir tre år om en månad. Han är inte liten längre. Han är en stor kille som ska göra likadant som Theo hela tiden, och som sjunger och underhåller mer än gärna. Det är två härliga killar! <3


Jaja, nu ska jag väl fortsätta rensa och packa. Sen blir det en tur med Lufsen i det härliga vädret!


Ha det bra allihopa!




Kommentarer
Postat av: anonym

hej är lite smått intresserad,jag undrar vad för priser tar du på kläder?:)

2011-06-11 @ 18:51:45
Postat av: Sara

Ja du, linnen och tröjor tar jag en tia för, klänningar kanske 20 kr. Eftersom två par jeans aldrig är använda vill jag ha mer betalt för dem, men inte mer än 100 kr.

Något särskilt du är intresserad av? För jag kan ta foto och maila till dig i så fall.

2011-06-12 @ 14:03:34
URL: http://enlitenflickasdagbok.blogg.se/
Postat av: anonym

du kan ta foto på klänningarna och linnena du kan ju mejla bilder till min epost:) tack iförhand och du har en bra blogg!

2011-06-13 @ 14:51:07
Postat av: anonym

du kan ta foto på klänningarna och linnena du kan ju mejla bilder till min epost:) tack iförhand och du har en bra blogg!

2011-06-13 @ 14:51:16
Postat av: anonym

hej undrar bara när du ska skicka bilderna till mig?:)

2011-06-16 @ 19:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0