Dagen förstörd!!!



Hela min dag är förstörd! Det var tänkt att jag skulle spendera min dag i Eslöv hos älskade syster Anna och hennes charmtroll Theo och Elias. Men pga min urinvägsinfektion sitter jag här nu, häller i mig tranbärsdricka samtidigt som jag gråter. Jävla urinvägsinfektion! Det gör så ont!!!



Imorgon flyttar jag, och jag hoppas verkligen att jag mår bättre då. För att sitta still är värst, man sitter som på nålar och blåsan liksom pressas ihop, och att sitta i bil i 3-4 timmar lockar verkligen inte. Jag vill stå och gunga istället. Det känns bäst, men ser nog dumt ut...


Nu ska jag fortsätta dricka och dricka. Hoppas ni mår bättre än vad jag gör!

Puss



Kommentarer
Postat av: anonym

hej undrar bara när du ska mejla bilderna till mig?:)

2011-06-29 @ 19:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0