Torsåsbo!!!



Från och med igår, vid 13:30-tiden, är jag Torsåsbo och smålänning! =)
Jag älskar min nya lägenhet, den är rymlig och fräsch och ljus. Det enda jag kan klaga på är duschkabinen som enligt mig står helt fel i badrummet, men det överlever jag nog. Har även inte fått mina tvättstugenycklar, men det fixas på måndag.
Bilder på lägenheten kommer upp lite senare när jag fått i ordning här!


Jag och Lina har börjat ett litet "projekt". Lina har läst att man kan "strypa" sina leverfläckar, det vill säga knyta en sytråd runt det, hårt, så ska det till sist ruttna och trilla av. Man får ett litet ärr, men mindre än om man skulle gå till läkare och de skulle skära bort det. Så nu har jag en tråd på min mage! =)

Ja jag vet, det ser lite äckligt ut, men har verkligen velat
bli av med den så himla länge. Och man kan ju testa om det funkar! =)

 

 

Nu ska jag fortsätta få i ordning här hemma.

Tjolahopp!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0