Doggy




Usch, dagen har inte varit rolig. Tobias och jag upptäckte inte en utan tre inte så trevliga överraskningar på golvet i morse. Lufsen hade under natten blivit dålig och bajsat och kräkts inne. Självklart på mattan...
Och sen har Lufsen varit dålig hela dagen. Kräkts 7 ggr och avföringen är som vatten (förlåt, kanske inte jättekul att läsa...).


Jag har varit riktigt orolig då han heller inte velat dricka. Men nu har han inte kräkts på tre timmar och han har fått i sig lite vatten. Antagligen är hans mage och tarm helt tömda nu. Håller tummarna för att det blir en lugn natt så att vi slipper veterinären imorgon.



Jag har jättetråkigt nu. Har en del jag borde göra, tex diska, men har ingen lust eller ork... Blir väl lite TV då.

Ha det bra så hörs vi!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0