Längtar!



På måndag tar jag med mig min systerson Vilde upp till Torsås för att spendera veckan med Lina och Tilda. Vi ska leka mamma mamma barn! =)

Bus-Vilde! <3


Vi ska ha så himla mysigt, leka en massa! Är lite nervös inför tågresan dit. Är bara jag och Vilde på ett tåg i tre timmar. Blir nog svårt att sitta still, men det ska väl gå.



Idag mår jag mycket bättre. Har fått i mig min medicin så är inte yr och konstig i skallen längre. Och vaknade i förmiddags och kände mig pigg för en gång skull. Men blev trött sen på eftermiddagen och somnade i soffan.

Imorgon blir det mat och Donkey Kong hemma hos André, sen i helgen blir det att ta itu med den nya lägenheten. Måste ju få i ordning där!

Nu blir det tv och slapp.

Puss


Kommentarer
Postat av: josss .

ta med lite små leksaker, målagrejer, någon bok & nått fika i handbagaget så ska det nog gå bra:)

2011-01-13 @ 23:28:25
URL: http://underligaste.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja jag tänkte det. Och kanske datorn med några dvd-filmer. Så får han fullt upp! =)

2011-01-16 @ 19:33:52
URL: http://enlitenflickasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0