16/1 2011



Idag känner jag mig:
glad
lite pirrig i kroppen (ingen aning varför..)
mätt och belåten (efter en underbar söndagsmiddag hos mamma och pappa)
hoppfull
älskad



Tyvärr känner jag mig även:
febrig och har ont i halsen
trött
smutsig (behöver verkligen hoppa in i duschen)
ful
värdelös på att blogga (något jag får ta tag i)



Igår vart man ute och drack vin med söta Lisa och Daniel. Mycket trevligt!
Sen blev det en tur till Andreas och Theo med flera, och sist men inte minst en titt in till KB.

Idag har jag sovit nästan hela dagen... Zzzz

Blir kanske inte Torsås i veckan då lille Vilde blivit sjuk. Är jätteledsen för det, för hade verkligen sett fram emot det, det hade vi allihopa gjort.


Vill ju träffa mina älsklingar!! <3



Imorgon blir det frukost och spel hos André, sen in till lägenheten med Lufsen och städa lite. Vill även börja vänja honom vid lägenheten och området.


Nu blir det en dusch, sen hopp i säng.

Puss och god natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0